torsdag 29 juli 2010

Vet inte varför men de känns inte riktigt bra..
Är igentligen helnöjd med livet nu.. Börjar trivas med mig själv (min kropp), snart nere på min målvikt, jag börjar snart på min provanställning för att sedan bli fastanställd, jag är på gång att äntligen köpa en ny häst, jag kommer snart ha pengar att äntligen få göra min tatuering.. MEN, det är ändå ngt som gnager inom mig, jag blir liksom aldrig helt nöjd men kan inte sätta fingret på vad det är :(..
Vet inte om det bara är ångest över att semestern gått så sjukt fort, har haft snart 2 veckor och har bara 1 vecka kvar, eller om det ligger ngt djupare inom mig o gnager :(.. Jobbig känsla!

Saknar men ändå inte :S.. Fan!

Har iaf några saker kvar att se fram emot innan sommaren/hösten är slut!:
Imorgon: Örs!
I helgen: Halland för att titta på hästar
Onsdag-Torsdag nästa vecka: Titta på hästar hos Anna i Skåne
13 Augusti: Jag 23 år
14 Augusti: Middag på Ghingis + Utgång på Harrys
21 Augusti: Inflyttningsfest här hos oss
4 September: Black Jack på Örs
18-19 September: We will rock you+ Shopping i Stockholm
9 Oktober: VOLBEAT i Stockholm!!
Någon gång under den här tiden kommer jag då också vara nere på min målvikt o då jävlar ska jag köpa kläder! :D

Aja, hoppas den där känslan snart försvinner :S, blir iaf en film här snart :)..

  • Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar