söndag 1 augusti 2010

Bättre känsla nu!! Fick läta mitt hjärta lite i fredags så nu känns de bättre! :)

Örsåsa i fredags, kul som fan! Jävligt bra kväll!
Hemma vid strax innan 03.00, sova, sen upp vid 07.15 för att fixa de sista sen sticka till Mjölby för att hämta upp Nathalie, sen stack vi mot Halmstad med delmål Ullared! :D Kom till Gekås vid ca kl 15, gick där tills de stängde kl 17.. Sen satte vi igång o leta boende för natten vilket inte var de lättaste! Började på Ullareds camping, fick där en lista me tänkbara boenden, på 16:e försöket lyckades vi få tak över huvudet för natten! :D En snäll tjej lät oss bo i hennes salong :P..
Sen kl 08.00 imorse åkte vi tillbaka till Gekås (vilket vi från början inte hade planerat, planen från början var att vi bara skulle gå 2 tim på fredagen, men insåg att vi ju hade tid på lördagen med), som bara låg ca 6 km från där vi bodde :D.. Så var på Gekås från ca 08.30 till 11.00 idag, käkade då sen åkte vi mot Pia utanför Halmstad :D..
Tittade på hästarna när vi kom dit, fikade lite sen åkte vi hem igen :).. Så var vi hemma i Mjölby vid 20.00 nu ikväll :)..
Hade inte planerat att jag skulle shoppa ngt spec på Gekås men blev en del iaf, haha :P..

Imorgon blir det att fortsätta hjälpa till här hemma i stallet, liksom under resten av veckan skulle jag tro :).. Tisdag kväll ska jag kolla när Nathalie tränar i Tollstad sen blir det förhoppningsvis Skåne och Skönabäck någon gång under slutet av veckan för att titta på hästar hos Anna :D..

Ska se om min sadel passar på Nettan har jag tänkt, och i sådana fall sitta upp på henne kanske imorgon eller på tisdag :)..

Nej nu blir de sängen!

  • Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar