onsdag 18 augusti 2010

Kommer bli sååå lycklig om allt går dom det ska! :D Kommer jag äntligen få det jag drömt om så länge?!

Lever i ngn slags dimma just nu! Kan inte beskriva det men det är en riktigt skön känsla! Vill kunna njuta av den fullt ut men jag vågar liksom inte, livrädd för att ngt ska gå fel.. Tror inte jag klarar en "krasch" till..
Tycker faktiskt att jag förtjänar att få va lycklig nu! :S Har inte gjort mycke ont i mitt liv så nu är det väl iaf min tur att få leva livet fullt ut och få va lycklig.. Bara hoppas att jag då kan släppa all rädsla o bara va lycklig!
Vill så jävla gärna va lycklig!

Önskar du va hos mig nu..

Imorgon ska jag till Norrköping, ingår i utbildningen på jobbet.. Sen på vägen hem blir de ett träningspass i stan (3:e den här veckan :D, sköönt) och gå till Nordea.. Fixa me pengarna inför hästköpet! :D Fick idag reda på hur mycket jag hade på mitt konto och det gjorde mig glad kan jag säga :D..

Nej nu måste jag läsa lite inför imorgon :).. På fredag blir det städning och fix inför lördagen! :D Hoppas hoppas de blir en lyckad kväll!

See ya!
  • Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar