tisdag 31 augusti 2010


Busat i skogen me Stina idag :D.. Blev lite gallop idag me o de va kul! ;D hehe..
Gillar den hästen riktigt mycket redan! :D<3

Sitter o tittar på sista Fast and Furious filmen nu! Gillar dom filmerna som fan!

Imorgon ska jag till Hjortkvarn me Gunnar på jobbet, ska klassa tall timmer :).. Så blir att åka hemifrån kl 06.00, sen får man se när man kommer hem.. Hinner jag till lkpg innan kl 16 ungefär så blir de träning :)..

Är inne i ett bra jävla "Flow" nu! And i like it pretty much!! <3
Har äntligen fått ett bra fast jobb, äntligen skaffat mig häst igen (som jag gillar som fan), snart nere vid min målvikt och är inte så ensam! Så bra de kan bli i stort sett! :D

Förhoppningsvis Vimmerby innan Örs på lördag! :D
Inte mycke planer för veckan annars, typ inga faktiskt :P..


  • Frida

1 kommentar:

  1. Fan vad härligt tjejen:) blir glad av att göra att de vänt nu:)

    SvaraRadera