måndag 2 augusti 2010


Lugn dag, började med att jag ringde till Anna i Skåne.. Bestämde att jag ska komma ner på onsdag o titta på hästarna.. Har då också lyckats få med mig lillasyster och kusin som sällskap :)..
Var sen ute i stallet o snickra en stund på förmiddagen o efter lunchen sen fixat i lägenheten.. Spikat upp lite tavlor m.m. som införskaffades på Gekås :)..
Tog en tur till stallet nu på kvällen, prövade om Nettan kan ha min sadel och de funka skapligt iaf så tog en kort premiärtur :).. Jäävlar va fin den hästen är alltså!
Har nu ikväll suttit o kollat runt efter boende från onsdag till torsdag då jag inte har någon lust att sitta o köra både ner till Skåne och hem på samma dag.. Så blir en natt på hotell i Lund :)..

Sitter nu o spinner lite på min kommande tattoo, vad jag vill ha med i den osv.. Har tänkt att jag ska gå till Max så får han sen teckna en åt mig :).. Men måste först bestämma allt som ska vara med i den :).. Börjar nu få lite ordning på de tror jag!

Nej nu blir de sängen!



  • Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar