onsdag 28 juli 2010


Sitter o tittar på "8 mile", de e nostalgi på hög nivå! haha


Först morgon promenad idag sen stallet en snabbis.. Efter de hjälpte jag till o bygga i stallet sen åkte brorsan o jag till sågen o hämta virke.. Åkte till Rimforsa o handla lite på eftermiddagen, drog förbi hos moster en sväng o kolla in deras hus som dom renoverar.. Kommer nog bli jäkligt bra! :)


Åker inte till Anna o kollar in hästar i helgen, däremot så åker jag nog dit på onsdag eller torsdag nästa vecka o kollar tror jag :), får se om jag får med mig ngt sällskap :)..

Men Nathalie o jag åker iaf till Halland på lördag el. söndag, till Pia :)..


Imorgon blir de en tur till Sharpman igen o hämta min sadel, ska hämta den vid ca kl. 14.30..


På fredag blir de Örsåsa igen! Nice som fan, denna gång är de Scotts som spelar! :D


Nej nu ska jag gå kvällsrundan me Tiger så blir de sängen sen :)..


-Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar