tisdag 20 juli 2010

-22 kg

Blir tyvärr inte så mycke uppdaterande, sitter så sällan vid datorn nu och om jag gör det så blir det bara lite snabbt.. Är så mycket annat hela tiden nu :)..

Jag har nu iaf påbörjat min semester och det är UNDERBART!! Jobbade sista dagen i fredags så nu är jag ledig i 3 veckor..
Onsdag, fredag, lördag kväll och söndag blev de Vimmerby och semesterracet! :D Jävligt kul, och lördag kvällen var grym! Var igentligen tänkt att jag skulle åka hem på lördag kvällen men sov kvar i Erikas, Emelies och Jossans husvagn istället :)..

Igår var Mikaela, mamma o jag o hämta ett sto i Vimmerby som vi ska ha hand om ett tag :).. Ett riktigt fint sto som tyvärr är triangelmärkt men som förhoppningsvis ändå ska hålla för lite ridning, kanske träning (?).. Ska senare, kanske nästa veckan hämta ett till sto.. Ägaren till båda har tyvärr inte möjlighet att ta hand om dom just nu så då ska vi göra de :)..

Annars har jag inte så mycke planerat, på fredag blir de troligtvis Badkars Festival i Väsby hos Pelle :)..
Och på lördag blir de parken (Björn Rosenström igen), förhoppningvis förfest hos Susanna annars någon annanstans :D..
Kanske att man får besök me, det återstår att se.. :)

På söndag eller måndag är den STORA dagen!! :D Då får jag äntligen börja äta mat igen ;P, bara sallad, grönsaker, fisk och fågel dom först dagarna men bara det ska bli underbart gott!! :D

Nej nu ska jag dra iväg ett sms sen blir det sängen, lr ska se klart American Pie först ;P..

Blev visst inget sms, blev ett telefon samtal istället så nu är visst filmen slut me :P..

Ha de fint folkens..
-Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar