måndag 26 juli 2010

Mat

Åkte till stan i förmiddags me Mikaela o Viktor, först en sväng till Ikea o Biltema sen in till stan.. Kom på när vi kom till parkeringen i stan att dom ju bara hade öppet till kl 13 på itrim så kunde tyvärr inte träna så medans Mikaela hade möte me sin coach så gick Viktor o jag på stan, han skulle korta av sitt klockarmband o jag köpte mig en Regal klocka :).. Sen gick vi o käka på Ming Palace..
JA precis, Min första måltid på 3 månader blev alltså på Ming och den bestod av Wokade grönsaker o kyckling, gott som faaan va de!! :D
Imorgon blir de kokta grönsaker o kyckling här hemma :D..

I helgen åker förmodligen Nathalie o jag till Halmstad/skåne o tittar på hästar :D.. Ska först till Pia och titta på 2 st sen kan vi förhoppningsvis komma till Anna på Skönabäck o titta på ett par hästar där med :D.. Ska bli grymt kul! :D Så får vi se om ngn av dom är intressant :)..

Nej nu blir de sängen! Hörs!

-Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar