söndag 25 juli 2010

Fuck!

Sitter här o glor på nån svinkass film, innan dess såg jag "Australia".. Haft en riktigt lugn o skön dag, var ute i stallet o hjälpte till lite sen har jag bara tagit de lugnt :).. Sköönt!

Imorgon är den stora dagen!! :D Då ska jag äta min första måltid mat på 12 veckor! Ska bli sååå jävla gott så jag vet inte vad!! :D
Så åker o handlar mat imorgon förmiddag skulle jag tro, sen skulle Mikaela ha möte med sin coach vid två så då passar jag på att träna under tiden.. Sen åker vi till stallet efter vi varit i stan :)..
Får se när jag käkar mitt måltid mat, om de blir till lunch eller om jag gör det på eftermiddagen/kvällen :)..

Mycke tankar som snurrar i skallen, vet inte vad jag vill!! :S Faan! Var liksom inte beredd på det här så jag vet inte vad jag vill eller känner...


-Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar