tisdag 7 september 2010

Inte gjort mycke vettigt idag! Plockat iordning bland sakerna i stallet lite, hämtat en foderlåda, hinkar och en låda jag brukar ha täcken i hos mor o far..
Till käk blev de wok grönsaker o kyckling igen :P.. Men e ju såå gott så de kan man äta ofta! ^^
Skulle igentligen behöva städa o fixa här hemma men har ingen ork :S.. Blev ingen träning förra veckan heller så skulle behöva köra på rejält den här veckan men har som sagt ingen ork :(.. Är såå trött när jag kommer hem från jobbet nu så orkar inte göra ngt.. Blir väl förhoppningsvis bättre när jag kommer in i det! Så mycke nytt o ta in nu!

Imorgon bitti kommer förmodligen hovslagaren så imorgon kan jag rida igen! :D Gutt!

På torsdag slutar jag jobbet vid lunch så på eftermiddagen blir de Ulrika marken :)..

Nu blir de snart sängen, så grymt trött! Ringa Nicklas först..

  • Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar