måndag 6 september 2010

Confused :S...

Inte mycke planer för veckan, hoppas hovslagaren kan komma snart så jag kan rida.. Fick en tappsko igår, var dags o sko ändå så var inte så farligt men surt o inte kunna rida medans man väntar på att han kan komma..
Inte mycke planer annars som sagt.. Träna..

Sitter o tittar på "Halvt ton tonåring".. Usch, hemskt! Jag var också fet innan jag tog tag i problemet men jag är vääldigt glad att jag ändå kunde ta tag i det och göra ngt åt det själv!

Måste hålla det här nu, är LIVRÄDD att jag inte ska klara det och gå upp i vikt igen! :( Då tror jag inte jag kommer klara av livet! Vet hur fruktansvärt dåligt jag mått över min vikt och hudproblem, och det vill jag ALDRIG mer vara med om!
-20 kg, ca 8 kg kvar.. Tuunga kg dock!

Före:
Efter:



I have always been seen as the happy girl, but if you only knew how much I carry within me..


  • Frida




1 kommentar:

  1. Gillar din blogg jättemyket Frida! Läser den regelbundet :) Beundrar dig för din styrka i och med viktnedgången också. Håll i!

    SvaraRadera