söndag 12 september 2010




Följde med familjen till mormor och morfar igår kväll för att fira mormor.. Efter det tog jag bilen ner till Nicklas.. Var vakna ända till ca fyra-halv fem o bara satt o snacka.. Såå skönt, skönt att få reda ut ett o annat.. Att jag ska ställa till de så dan´t! :S Mitt jävla dåliga självförtroende som ställer till de som vanligt! Fan ta mig! Var tyvärr tvungen o åka hem rätt skapligt idag då vi skulle köra hit hö..
<3<3>
Imorgon bitti sticker jag till Norrköping först för att möta upp Helena sen drar vi vidare till Gammelkroppa, Filipstad.. Borta till torsdag kväll, sen blir de praktik dag i skärblacka på fredagen.. Hoppas jag kan träffa Nicklas på fredag kvällen för sen sticker mamma, lillasyster och jag till Stockholm på lördag förmiddag för att sedan gå på "We will rock you", shoppa och bo på hotell :).. Kommer hem på söndag eftermiddag..
Nu blir de en dusch sen sova!

  • Frida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar