onsdag 19 maj 2010

Onsdag

Igår var jag i stan me Mikaela o Lise-lott en sväng, tränade först sen skulle jag till optikern för att skaffa nya linser.. Fick prova en ny sort så dom hade ett par som nästan var min styrka så nu ska jag prova dom här ett tag o se om dom funkar :)..

Blir stan idag med, träna sen uppsamlingsträff kl 19.. (missade gr. träff 1 och 2 så nu fixade dom ihop en träff för dom som missade 1,2 eller 3:e)
Ska först ut till ladugården en sväng, semin kommer vid 11.20.. Oj, blev visst ändrat :P, hon kommer visst ca en halv timme senare :)..

Måste se om jag får tag i Kristove me, vi skulle hörts av i måndags ang. jobb men han svarar inte när man ringer så har fortf inte fått tag i honom, irriterande! :@ Så störande då jag inte kan planera någonting!

Nu börjar det snart vara klart i min lägenhet! :D Grymt! Har 5 st luckor som jag målat en gång på ena sidan, så dom ska målas en gång till där och sen på andra sidan och så ska dörrarna målas en gång till sen är det färdigt! :D Åhh, vill flytta nu!!! :D

Nu ska jag käka frukost sen ringa lite samtal!
Hörs!

  • Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar