onsdag 29 juni 2011




Blir inte mycke skrivet här, Sorry!
Känns inte som jag har ngt att skriva om samtidigt så händer de rätt mycke i livet nu! Mycke jobb, vänner, fest, musik m.m..
Metaltown va grymt trots dåligt väder! Avenged Sevenfold, Volbeat o System of a down va häftigt!
I helgen är de dags för "The Big 4" på Ullevi! :D Innan dess blir de förhoppningsvis en tur ut på sjön på fredag o på lördag Rimforsa marken..
Nästa helg Badkarsfestivalen sen semester! :D För första gången ska jag ha en intjänad och förtjänad semester!
Då blir de semesterracet/Vis, inte bestämt vilket än.. Hoppas hoppas på bra väder då, har ju bara 2 veckor semester så kunde ju va skönt me lite fint väder..
Tankarna går upp o ner, humöret går upp o ner.. haft en bra period nu, mått relativt bra! Känner mig väldigt ensam ibland, ibland trivs jag med att va ensam.. Ser hur mycket jag kan göra, sticka iväg när jag känner för det o bara tänka på mig själv, samtidigt är det jobbigt att inte ha ngn att dela allt med..
Kan se mönstret i att jag mår bra när det är sommar, varmt, ljust.. Mycke fest nu, vilket jag kan se att jag mår bra av.. Bra eller dåligt, jag vet inte..
Nej nu är de sovdags.. Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar