måndag 16 november 2009

Twilight



Blev tacos till kvällsmat idag faktiskt :), hör ju inte till vanligheterna på vardagarna :).. Men gott var de!
Har precis beställt en mjukisdress, pyjamasbyxor och påslakan :).. Man vet ju aldrig när det blir flytt, så behövdes nytt påslakan :)..
Imorgon blir det ju som sagt stan me lillasyster, hon ska köpa vinterjacka.. Sj har jag inget planerat, lr har tänkt att jag ev. ska köpa en vit kajal och lösögonfransar.. Aldrig använt lösögonfransar faktiskt så är sugen på att prova :)..
Hoppas att jag kan hitta jobb o boende i norge snart, blev mer peppad förut när Linda o jag prata lite om de :)..Vore så skönt o komma i gång, tjäna pengar, få en normal dygnsrutin och inte minst av allt, träffa nytt folk! :D
Nej nu ska jag fortsätta titta på Twilight! :D Mmm, he´s hot! ;)


  • Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar